Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни Пружини ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
    OEM според теб възможно ли е такава пружина да омекне и да не става вече? Питам за да знам къде да търся проблема.. в амортесьора или в пружината...
    Не съм чел цялата тема и не знам какъв е проблема ти. В кой пост си описал това, че нямам време да чета всичко?

    Тези пружини не омекват току така. По-скоро се чупят и си лягат навивките една върху друга и нито тропа, нито чука. Просто става по-ниска. Лично при мен съм имал 3 случая такива на моята кола.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Не съм чел цялата тема и не знам какъв е проблема ти. В кой пост си описал това, че нямам време да чета всичко?

      Тези пружини не омекват току така. По-скоро се чупят и си лягат навивките една върху друга и нито тропа, нито чука. Просто става по-ниска. Лично при мен съм имал 3 случая такива на моята кола.
      87 пост, мерси
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • Това, че преди монтажа пружината е била хлабава е нормално. При всички е така тъй като е по-ниска. Това не е проблем.

        Не виждам много добре от снимката как стои колата. От дясно пак ли е така ниска? Имал съм опит с айбах и различни амортисьори и мога да ти кажа нещо много интересно. Свалям оригинално Боге на 10 години и слагам чисто нови Билщайн Б4. Колата започна да се плакне като кораб и да удрят тампони като също това и беше се свалила с почти 2 пръста спрямо фабричното Боге.

        Дължината на двата амортисьора беше еднаква. Работната им точка обаче различна.

        Същата работа беше обаче с обратен ефект когато смених две износени богета (не изпуснали) с чисто нови Монро. Вдигнахме колата с 2 пръста и половина. Така, че ти прецени къде е проблема
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Всеки амортисьор е смятан за определена пружина, тегло на колата и пр. За твърда и по-къса пружина следва и дължината на амортисьора да съответства, както и динамичното съпротивление, което той оказва.
          Това разбира се не означава, че разминавания в някакви разумни граници не са допустими.
          Просто оптималното се постига при правилен подбор и на двете.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Това, че преди монтажа пружината е била хлабава е нормално. При всички е така тъй като е по-ниска. Това не е проблем.

            Не виждам много добре от снимката как стои колата. От дясно пак ли е така ниска? Имал съм опит с айбах и различни амортисьори и мога да ти кажа нещо много интересно. Свалям оригинално Боге на 10 години и слагам чисто нови Билщайн Б4. Колата започна да се плакне като кораб и да удрят тампони като също това и беше се свалила с почти 2 пръста спрямо фабричното Боге.

            Дължината на двата амортисьора беше еднаква. Работната им точка обаче различна.

            Същата работа беше обаче с обратен ефект когато смених две износени богета (не изпуснали) с чисто нови Монро. Вдигнахме колата с 2 пръста и половина. Така, че ти прецени къде е проблема
            Това мнение чаках! Не знам с какви амортесьори съм в момента, но са 1 към 1 с фабричните (по думите ти разбрах, че въпросните за оригинално вграждане са Боге) и с тях колата и при най-малката неравност с по-всиока скорост бие на тампони и стават чудесии, и то празна. Следователно, ако искам да избегна непосилната за мен инвестиция в спортни амортесьори, трябва да търся Монро? Иначе отпред е супер!
            www.t-auto.bg

            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

            Comment


            • Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
              Това мнение чаках! Не знам с какви амортесьори съм в момента, но са 1 към 1 с фабричните (по думите ти разбрах, че въпросните за оригинално вграждане са Боге) и с тях колата и при най-малката неравност с по-всиока скорост бие на тампони и стават чудесии, и то празна. Следователно, ако искам да избегна непосилната за мен инвестиция в спортни амортесьори, трябва да търся Монро? Иначе отпред е супер!
              Не. Много грешно си ме разбрал. Оригиналното Боге нямаш грижи да го караш с червения Айбах както и всеки друг газо/маслен амортисьор.

              Но най-добре да се монтират двойно действащи такива. Амортисьорите за оригинално вграждане действат само в едната посока.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Не. Много грешно си ме разбрал. Оригиналното Боге нямаш грижи да го караш с червения Айбах както и всеки друг газо/маслен амортисьор.

                Но най-добре да се монтират двойно действащи такива. Амортисьорите за оригинално вграждане действат само в едната посока.
                Ами освен да са прецакани самите амортесьори...
                www.t-auto.bg

                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                Comment


                • Черен Eibach за 156-2.4

                  Колеги има ли някой представа по тия номера които съм снимал,дали може да ми се каже ,това пружините за 2.4 ли са.Силно се надявам да се те,защото както се вижда много трудно се намират.

                  606563120-предни
                  606563130 488-задни

                  Свалени били от 156,седан,2.4.......но все пак се допитвам за да съм сигурен.
                  Благодаря.



                  пс.До колкото се поинтересувах в нета,мисля че съм ги нацелил,но все пак още някое мнение ще ме накара да спя още по-спокойно
                  Attached Files
                  Last edited by undy; d.m.y г., 14:54.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • Никой няма представа???? Не мога да повярвам......утре ги слагам,да става каквото ще,само така ще разбера за какво става дума.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • Аз съм с някакви червени Eibach пружини. Амортисьорите не ги знам какви са- така купих колата.
                      Резултата е че няма бордюр на който мога да се кача, закачам на всякаква неравност (кората ми е на 5-7 см от земята - резултат на снимката ) Още при регистрация в кат я строщих кората . Между калника и гумата(205/55/15) не мога да бръкна, и като спукам гума(предна) оригиналният крик не може да влезе под колата Усещам всяка една пукнатина на пътя( през стотинка ако мина ще я усетя). Вози доста твърдо.

                      Но, визията много ме кефи и е много стабилна - вярно нямам база за сравнение с оригинални части.

                      http://prikachi.com/images/340/6941340C.jpg

                      http://prikachi.com/images/345/6941345x.jpg
                      156 SW sigpic 1,9 JTD

                      Comment


                      • Вече спокойно мога да кажа,че това са пружините за 2.4(на снимките по-горе),
                        монтирах ги и сега се радвам като малко дете.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          Вече спокойно мога да кажа,че това са пружините за 2.4(на снимките по-горе),
                          монтирах ги и сега се радвам като малко дете.
                          Снимки,преди и след,може ли
                          Let those Germans dream on about Alfa Romeo

                          Comment


                          • Първата е преди и др. след.....колата е безобразно мръсна,за което се извинявам

                            Разликата във височината е малка,но усещането при шофиране е голямо,по-стегната е колата,не друса и всичко е по-приятно.
                            Attached Files
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                              Вече спокойно мога да кажа,че това са пружините за 2.4(на снимките по-горе),
                              монтирах ги и сега се радвам като малко дете.
                              Ами честито,трябва да почерпиш с нещо финландско
                              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                                Разликата във височината е малка,но усещането при шофиране е голямо,по-стегната е колата,не друса и всичко е по-приятно.
                                Щса сетиш ти
                                Ай честито
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X